Thursday, May 31, 2012

buletin meteo



mǎ voi înnora, o ştiu,
mǎ voi înnegri în cerul gurii
de doliu netrǎit
când vor fi zero şanse de tine
în judeţul corpului meu.

mǎ voi încrunta cu un fulger
atât de distant, încât
sǎ nu punǎ pe nimeni în pericol.

soarele din ochii mei
deja se ascunde
ca un copil mic
care a fǎcut o poznǎ mare
cât raiul
unde nu este dreptul lui sǎ trǎiascǎ.

va fi secetǎ în inima mea.
îmi va suferi de foamete iubirea.
şi totuşi, cumva, mǎ voi înnora
aşa, uscatǎ, îmi voi ascunde lumina
în miezul unei lacrimi neplânse.

îmi pun de acum impozit
pentru posesia de amintiri calde
cu tine,
ca o sursǎ de poluare
a mediului interior.
un lux pe care niciodatǎ
nu ar fi trebuit sǎ mi-l permit.

voi fi furtunǎ
cǎci prezic cǎ voi fi furtunǎ
şi noi, la acest post de televiziune,
nu dǎm greş niciodatǎ
când prezicem vremea pentru urmǎtorii
ani în noi înşine.

No comments:

Post a Comment