Sunday, October 1, 2017

elegia unei frunze la început de octombrie



înghit alunecări de teren
prin mușchi; mi s-a dezintegrat pielea.
din ochi s-a topit culoarea –
curge ca niște lacrimi ce nu mai știu
motivul care le-a născut.

pământul fuge rupând orizontul
în fâșii de ger. mă destram și eu
ca să mimez armonia cu soarele.
cu dinții soarelui. cu mantia de întuneric
a soarelui –
uitată peste umerii mei, ca un sacrilegiu
fără cuvinte.

se infiltrează lumina morții
ca un spion între celulele mele.

răsar ca să nu apun. învăț limbi străine ca să zbier mai exotic decât tăcerea.
cânt o mie de valuri, până ce mi se desprinde din voce
rugina.
inima mea tectonică se dezmembrează
în continente care își fac declarații de război.

nimic. rămâne
doar o nervură nesăbuit de subțire
întrebându-se dacă ar mai putea fi
copac.

No comments:

Post a Comment