Thursday, April 19, 2012

lǎcomie de lux

am înghiţit
un curcubeu
de culoarea tǎcerii
care mi-a alunecat
nerǎbdǎtor
pe tractul digestiv
cu sunetul unei flori
când se deschide prima oarǎ
şi miroase a parǎ
cu gust de tine.

ce festin a mai fost!
s-au adunat toate emoţiile
la o bârfǎ
în sala de festivitǎţi a inimii mele
şi te-au sculptat
din viaţǎ şi moarte, din speranţe şi noduri în gât.
erai mai frumos ca niciodatǎ
aşa, îmbrǎcat într-un şal lung din încredere.
mi-am uitat bunele maniere:
m-am lǎcomit la cuvintele tale catifelate.
m-am îndopat cu prezenţa ta
şi tot nu m-am mai sǎturat,
ca un copil care aştepta încântat
lacrimile tale la desert,
sǎ nu fiu singura care şi-a aruncat toate mǎştile la gunoi.

dar ochii zilei de mâine
or sǎ strǎluceascǎ
precum doi sori necopţi
şi o sǎ mi se întoarcǎ stomacul pe dos
dacǎ îndrǎznesc sǎ îi privesc direct.

şi dacǎ apuc sǎ fac nesǎbuinţa
de a minţi dimineaţa în faţǎ
cǎ n-a fost decât un joc de-a v-aţi ascunselea între noi
şi tu nu m-ai gǎsit ca nimeni altul,

întotdeauna îmi voi aminti de tine
ca de o oglindǎ
întru totul specialǎ,
care mi-a reflectat lumina
sub formǎ de umbrǎ.

No comments:

Post a Comment