Sunday, April 22, 2012

nedreptate



astrologia îmi pare nefirească
în emisfera ta cerească

zodiile se amestecă între ele
şi devin un amalgam
de aproape şi departe,
ca ceaiul fierbinte
alintat cu stele de gheaţă
într-o zi uscată de ianuarie.

horoscopul prezice unicitatea
cu exactitate aberantă.
pretinzi că gravitaţia
e un banc prost
între pământ şi stratul de ozon,
dar te-am simţit
nesimţit
când mă trăgeai de raze
ca şi cum aş fi fost o cârpă de şters
lumina din praf.

acum m-am prins, în sfârşit,
cum stă treaba
cu constelaţiile eu şi tu
şi noi în sistemul nostru solar.
te văd aşa cum eşti, din pietre şi gaze
şi doar un strop de iubire
neînsufleţit, însă întotdeauna corect
din punctul de vedere al fizicii.
îţî înţeleg calculele
şi ochii obosiţi de propria seninătate
şi ziariştii care-ţi iau numele la mişto
ca să dea maselor ce vor masele.
îţi iubesc ziua, dar am ajuns
să îţi şi înţeleg noaptea

şi nu îmi convine deloc
să mi se spună cine sunt
doar pentru că, din întâmplare,
am renăscut în luna afecţiunii tale.


No comments:

Post a Comment