Friday, January 13, 2012

apropiere

ne întâlnim
ca andrelele
în împletitura asta de viaţă.

îmi trece frigul
când tu mă primeşti

de parcă timpul uleios
nu şi-ar lăsa amprenta
pe prietenia noastră,

de parcă
nu ai fi tu din argint
şi eu din fier ieftin,

de parcă
am fi dintr-o dată împreună
în mlaştina emoţiilor
şi nu te-ar deranja
să te murdăreşti
înotând alături de mine.

mă ţii la piept
de parcă eu ţi-aş fi
amuletă dragă
şi nu un simplu ac
mofturos, fără valoare
pe care îl atrage orice magnet.

mă laşi să cresc
prin tine
încă un ochi, încă un rând.
îmi dai voie să exist
în sincron cu tine
chiar după ce s-a dat stingerea
şi dincolo de ceea ce dictează tradiţia.

mă păstrezi şi te păstrez
ascunşi dincolo de istorie,
în buzunarul încăpător al unei artiste
care zâmbeşte larg,
se joacă cu noi, ne răstoarnă

şi tu ştii cum se cade
întotdeauna în picioare,
întotdeauna împreună.

No comments:

Post a Comment