Thursday, January 12, 2012

altceva

există altceva
în cuvintele pe care nu le aud,
în felul tău stupid de tandru în care rămâi într-una din camerele inimii mele
şi îmi dai voie să păstrez o bucăţică din tine, să aibă grijă de mine
în zilele ploioase când altfel mi-ar fi prea lene să-mi fac o ciocolată caldă
şi să-mi pun cântecul preferat.

există altceva
în mine -
ca o dâră suavă de lumină
în ochii celei care a învăţat de mică mitul
cică, dacă nu te uiţi direct în soare, totu’-i
degeaba.

iată că tu de fapt
mă inviţi doar la un experiment
cu vocea ta caldă:
dăruiesc spaţiu
ca succesiunea firească a anotipurilor dintr-o îmbrăţişare
şi primesc o nouă nuanţă din culoarea adevărului, nemaivăzută.
învăţ să îmi dansez iubirea
ca pe o floare
care îmi creşte nonşalantă în vaza pieptului.

categoric,
există şi altceva în tine
decât bunul samaritean care îmi salvează fiecare suspin de la înec
şi decât saint bernardul beat care, când mă găseşte în munţi,
mă muşcă de unde mă doare mai tare.

categoric,
există şi altceva de făcut
decât nodul ăsta gordian în gât
la gândul că mă ard
şi nu sunt phoenix.

No comments:

Post a Comment