Sunday, June 10, 2012

promisiuni


Mǎ uzi dintr-o stropitoare fermecatǎ,
care face apa proaspǎtǎ de izvor
sǎ se usuce înainte de a mǎ atinge.
Nu înţeleg
de ce te mândreşti aşa mult
cu grǎdina ta unde ofilirea este
o artǎ.

Într-o zi cu prea mult soare,
când nu-mi vei mai fi atât de drag
cum îţi expui tu încheietura
viselor
şi îmi arǎţi gǎurile stropitorii tale fermecate,
nu mǎ va mai înduioşa vulnerabilitatea ta.
Atunci îţi voi ţipa numele
în ureche, fǎrǎ cenzurǎ;

la fel ca stropii tǎi de apǎ
ce refuzǎ sǎ mǎ hrǎneascǎ,
şi seminţele mele
vor uita sǎ încolţeascǎ.
Ajungând pe buzele tale,
fructele îmi vor fi devenit
nimic mai zemos
decât o mânǎ de cuvinte
cancerigene.

Deşi astǎzi, pentru încǎ un minut,
pentru încǎ un strat de flori, sunt îndrǎgostitǎ
de dulcile tale trucuri magice
cu care îmi încânţi singurǎtatea.


No comments:

Post a Comment