Wednesday, June 13, 2012

o inimǎ în colţuri



o inimǎ în colţuri
este sǎmânţa neîncolţitǎ
a iubirii mele
plantate în stânca sufletului tǎu.

da, se pare cǎ cer prea mult;
nu-mi poţi suporta şi valurile
milioane de ani
şi, când am o zi seninǎ,
sǎ te laşi mângâiat din interior
de lumina mea cea mai caldǎ.

ori îmi supoti rǎzboaiele,
ori mǎ înveţi sǎ aduc pacea
ca şi cum ai îndruma mâna unui şcolar
care scrie pentru prima oarǎ;

eu am ales cine sǎ-mi fii
când mi-am înnodat rǎdǎcinile
pe inelarul tǎu stâng.

acum mǎ împing curenţii
cei mai reci, cei mai contradictorii.
mǎ dau jos din picioare.
îmi lovesc capul într-un ciob de vis.
tu mǎ dezveţi sǎ înot; eu te dezvǎţ sǎ mǎ iubeşti.

nimic din mine nu va mai creşte
în pǎmântul fertil al braţelor tale;
dar este prea târziu sǎ alegem altceva -
sǎ îmi suporţi rǎzboaiele
pentru cǎ numai aşa voi avea singurǎ inspiraţia
sǎ aduc pacea.

dacǎ e prea târziu, n-am ce face
decât sǎ scriu milioane de pagini
în cartea istoriei noastre
şi mi se îndoaie inima din hârtie la colţuri
ca filele unui caiet de proastǎ calitate.

No comments:

Post a Comment