Wednesday, January 26, 2011

o zi in care nu te iubesc




imi iau o zi libera
pentru copilul nebun din mine
sa zbor pe coada maturii
si sa-ti spun intr-o poezie cu rima
ca esti tot ce nu exista
tu esti facut din spuma valurilor risipite
nu cred in tine
n-am crezut niciodata
si tu nu esti demn de ninsoarea
topindu-mi-se pe obraji

da-mi ziua asta in care nu te iubesc
rasaritul asta care miroase a ou ochi
cusut pe panza cerului
lasa-ma-n pace sa lenevesc intr-o poezie la pranz
si cand incepe sa se-ntunece
mai trimite-mi o secunda de liniste
inainte sa mor
o moarte decenta fara tine
o moarte imaculata cum numai un martir poate trai

iar la inmormantare
o sa scrie o ciocarlie in fecale pe piatra mea funerara
ca au fost zile ca asta
si multe multe minute ca asta
in care nu te-am iubit
iar rudele si batraneii or sa-si faca cruce
si-or sa se mire cat am tinut la etica
si cat de matura am fost
sa-mi iau macar o zi libera

dar ei nu or sa stie
nu or sa stie in vecii vecilor
ca eu doar taceam afon
amatoare care nu a reusit
sa-si miste buzele pe cuvinte alunecoase
sa te las doar o data sa ma privesti
in ochii mei innorati pe timp de iarna
asa ca nici tu nici ei n-o sa stiti in vecii vecilor
ca aveam in gura soare cu dinti
ca te-am iubit in fiecare afurisita de zi
la cafeaua de dimineata fara zahar si fara frisca
si ca ce vream de fapt sa-ti cer era

da-mi voie te rog la o zi libera
o zi neagra in cerul gurii
o zi in care sa te iubesc



No comments:

Post a Comment