Sunday, January 30, 2011

goblen

ma cos pe mine din ata colorata:

ma innod si deznod pentru tine
fiindca propriul suflet mi s-a ieftinit
prea mult pentru asa efort
si pentru ca iubirea mi-a ruginit
incat eu pot doar sa
ma expun pe etamina

in timp ce un cantec plange pentru mine
fiindca eu nu am voie

dansez cu acul
si cu ochii uscati
care au uitat sa te intrebe
daca tu chiar esti de acord
sa-mi fii mare in desertul asta.

ma cos pe mine din ata colorata
si-mi tremura mana un pic
cand te privesc si observ
ca maine s-a facut azi
mai repede decat ma asteptam

dar tu ma vezi, ma vezi cu adevarat

desi uneori nu sunt decat o floare
iar alteori ma prefac intr-un cactus
sa nu te supar.

ma inramez singura in bratele tale

si poate, intr-o zi, nu-mi va parea
o indrazneala prea mare

sa-mi tes un singur fir de ata
din sufletele noastre colorate

si nici un sacrificiu enorm
sa te pastrez doar in mine,
fotografie descusuta a trecutului.






No comments:

Post a Comment