Saturday, January 15, 2011

odata ca niciodata

te-am pescuit din cer
odata ca niciodata
cand zmeele zburau in mare
si m-ai privit cu ochi de pamant
care asteptau inca
asteptau dinainte de timp
sa se spele pana la oase
si pana la diamant
asteptau

mi-ai luat mana in ochii tai
ca pe ceva mai drag ca orice
odata ca niciodata
cand zeus juca mingea in olimp
si muritorii de rand ca mine
credeau in viata dupa moarte
iar eu te-am vazut
te-am vazut cu adevarat
asa cum erai tu
sub haine sub piele si sub carne
te-am vazut

ti-am cantat in braille
pana aveai sa prinzi aripi
si eu aveam sa fiu maica tereza
odata ca niciodata
ne-am intalnit la mijlocul infinitului
si am jurat
sa ne iubim ca diplomatii
dar te-am iubit furandu-ti nobelul pentru pace
cu bratele stranse ca o funda
in jurul gatului tau te-am iubit
te-am iubit

numai ca eu nu am un rol
eu sunt foaia de hartie
pe care poti sa scrii orice pronume
orice insulta si orice basm
pe mine ma boteaza
orice stilou cu penita de aur
si orice creion tocit
pentru ca am incredere in tine
pentru ca sunt o pata de cerneala
pe bluza universului

pentru ca eu sunt
si tu esti

odata ca niciodata






No comments:

Post a Comment