Monday, January 17, 2011

caldura de ianuarie

imi masori sufletul
cu un degetar de platina

tu, raza de soare
ratacita pe pamant

mie, strop de ocean
care iti e cateodata
lacrima de bucurie.

*

tu imi tesi
o haina de zapada
cum n-a mai facut
cineva vreodata

si, drept rasplata,
eu invat in fiecare zi
sa brodez
ca nimeni alta.

*

te iubesc cum nu vor dictionarele
si ne multumim unul altuia in dezacord cu tabla inmultirii.
ma privesti cu ochii tai decupati
si eu nu mi te doresc nici macar in soapta catre vreo stea cazatoare.

nu mai conteaza cine suntem
sau daca avem nume.

tu imi tii cald in ianuarie
ca lana din care se toarce un nou inceput
si imi amintesti ca traiesc
dincolo de eternitate, intr-un timp in care frigul ma invita la dans
si moartea-i numai un basm de inspirat copiii
inainte de primavara.






No comments:

Post a Comment