Friday, March 27, 2020

ramă de portret


nu mă interesează
ce mai faci
cu cioburile de inimă
pe care ţi le-am lăsat
nemăturate
pe covorul de bun venit
când am plecat
pentru ultima oară.
vreau să îmi cresc
o nouă inimă
între coastele rupte.

nu mă interesează
cuvintele amare
cu care se otrăvesc alţii
încercând să doboare.
vreau să mă deşir în raze
din care măcar una
să pătrundă
oglinda însăşi care este omul din faţa mea
cu crăpăturile şi strălucirile ei.

nu mă interesează
să te ţin de mână
ca pe un copil mic
în costum de carne
zece mărimi prea larg.
vreau să îţi arăt
cum din rupturile tale
îţi răsar luni întregi
în ochi.

nu mă interesează
şă ţin linia melodică
aşa cum trebuie.
vreau să mă ţin cu inima
de esenţa melodiei.

nu mă interesează
că sunt vindecătorul rănit
care îşi foloseşte ultima suflare
să ţină de cald altcuiva.
vreau ca atunci când stau în mine
să trag draperiile, să deschid ferestrele larg
şi să las să se vadă cât mă doare
şi pe mine.

nu mă interesează
să mă ofer ţie
ca un bun de consum.
vreau să mă creez
doar din mine
ca un fractal
şi întâlnirea dintre noi
să fie apa vie
cu gust de încredere
echilibrată
în rănile mele
cicatrzându-se.

nu mă mai interesează
prejudecăţile, termenele,
fişele tip în care vreţi
fiecare strop de viaţă
cuantificat, socotit, cert.
vreau să devin un fascicul de lumină.
să fiu. să transorm.
să trăim împreună
moment de moment
care nu poate fi pus în cuvinte.

No comments:

Post a Comment