Saturday, July 7, 2012

anunţ


caut suflet de închiriat.
iubirea mea nu mai încape acasă.
mi-a obosit inima, i s-a albit părul
şi nu mai ştie să bată toba
în ritmul cu care a obişnuit publicul interior.
rând pe rând, au plecat toţi
de la concert, dezamăgiţi
că i-am orbit fără ruşine
şi acum mă sting ca o lumânare topită.
accept orice preţ, în limita legilor matematice.
dacă nu mi-e imposibil de plătit, sunt dispusă
pentru orice. îţi voi răsplăti prezenţa
în lingouri de căldură
mai grele decât pleoapele mele dimineaţa .
voi fi 23 de carate pentru tine
şi ne vom putea plânge în cor
că nu sunt 100% ce ţi-ai dorit.
caut suflet de închiriat
să fac curat lună înăuntru, chiar dacă
steaua ta norocoasă
deja arată perfect la prima vedere.
avertisment: eu sunt chiriaşă încăpăţânată
şi tind să exasperez vecinii -
insist cu cerul şi cu pământul
să stau cel mai sus
şi rămân, rămân, rămân
chiar când se face gaură în tavan
şi mă plouă lacrimile destinului.
orice, doar să nu ajung din nou în stradă
cu iubirea nespălată de o săptămână
şi cu io zdreanţă de inimă..

No comments:

Post a Comment