Tuesday, February 21, 2012

caleidoscop de posibilitǎţi

port dimineaţa în piept
lipsitǎ de greutate, invizibilǎ.
miroase a mâine şi are gust de soare.
o parte încǎ nenǎscutǎ din mine.
sunt mama. înǎuntrul meu se cuibǎreşte
o zi fetus, plinǎ de uimire.
sunt undeva dedesubtul norilor de fier ruginit
şi ştiu asta. dintotdeauna am ştiut
chiar dacǎ nu îmi gǎseam cuvântul potrivit
sǎ explic.
tu eşti doar condimentul meu preferat
în momentul ǎla jenant, când îmi stǎ viaţa pe limbǎ
şi am lapsus
de ce trǎiesc. tu eşti scorţişoara. te iubesc
şi te îmbrǎţişez aşa cum ochii umezi
îşi îmbrǎţişeazǎ visul cu pleoapele.
dar undeva, în adâncul meu de groapǎ a marianelor cu suflet,
nu uit
cǎ eu beau cafea din pocalul de ceaţǎ al zorilor.
mǎ întremez odatǎ cu lumina. orice ar fi
şi oricine ar refuza sǎ îmi încânte numele cu vocea lui,
eu port dimineaţa în piept.

No comments:

Post a Comment