Tuesday, October 18, 2011

destinaţia iniţială

mă apropii de dimineaţă.

merg în ritmul muzicii.
dansez cu drumul
şi fac febră musculară.

mă opresc în ceea ce credeam că este
un luminiş
dar luna se uită cruciş la mine.

visul mi se scurge
în boabe de transpiraţie
pe frunte.

ceea ce părea plăcut la atingere
nu-i nimic mai mult
decât o urdoare

şi iarba din pădurea
de peste nouă mări şi nouă ţări
spre care am călătorit eu toată viaţa

nu miroase ca acuarelele
de care m-am îndrăgostit.

peisajul trece prin patru anotimpuri prestabilite.
se naşte şi moare, renaşte şi moare
oricât de artistă m-aş simţi eu.

vântul se ceartă cu frunzele
şi copacii nu stau să îi pictez.

chiar aici vreau să fiu?

chiar aici, în pădurea asta încâlcită
pătată de rouă şi plină de animale sălbatice
în care am ajuns
vreau să fiu eu
cu degetele mele de pictoriţă şi ochii mei prea sensibili la asortări şi nuanţe?

mă trezesc.

încetul cu încetul, urez bun venit mirosului de cafea
în fiinţa mea
şi încetul cu încetul, caut paleta mea cu acuarele
printre tufişuri.şi spini de trandafir.

poate îmi voi picta o cărare.

No comments:

Post a Comment