Saturday, July 28, 2018

downsizing

Motto: Este o bucurie să te ascunzi, însă un dezastru să nu fi găsit. (Donald W. Winnicott)




... dar tu erai frunza de lumină

într-o pădure de întunecoase.


mi-au foşnit toate trecuturile

în curentul de aer blând

stârnit când ai plecat


şi s-au ascuns de iarnă

sub un covor de căldură putrezită.

s-au ascuns în miezul gol

al prezentului

îmbălsămat, să nu mă schimb prea tare la inimă

până când îmi adun puterile împrăştiate în patru zări

să întind mâna ca pe o nălucă înapoi către tine

fie şi tremurândă

precum un lac când tocmai i-au alunecat lebedele grăbite

din corpul rămas rece.


tu eşti un animal născut din culoare,

care nu ştie ce-i carnea.

ai cunoscut moartea

şi ai râs în faţa ei de timp ridat

în timp ce eu îmi striveam viaţa

să încapă în spaţiul dintre braţele tale.



No comments:

Post a Comment