Monday, September 17, 2012

capitole din mine


capitole din mine.

foi mototolite elegant
prea iubite de timp

şi cernealǎ
puţin cam îndrǎgostitǎ,
beatǎ de prezentul
din fiecare picǎturǎ de trecut.

*

capitole din mine -

cuvinte care au învǎţat
în ritmul lor
cum sǎ rimeze

împreunǎ.

*

o clepsidrǎ
creionatǎ la pagina cinci;

sǎ ştie cititorii
cǎ are şi final cartea asta -

dacǎ-i pǎcat sau nu
sǎ trişezi, sǎ te uiţi înainte
şi sǎ laşi volumele
pe un raft, colecţionând timbre din praf
fiindca pe tine nu te mai intereseazǎ
acum cǎ ştii
destul?

fiecare decide pentru sine.

*

o dedicaţie
pe prima paginǎ,
sǎ nu sarǎ nimeni
peste faptul cǎ am iubit
chiar şi când nu mai eram eu
ci doar o carte amarǎ,
un pahar cu apa chioarǎ
şi un rǎsǎrit dinǎuntru spre afarǎ.

*

un roman
pe care nu l-am scris niciodatǎ
şi o poezie
pe care am scris-o de prea multe ori
şi un singur om
prin care v-am iubit pe toţi.

*

capitole din mine.

cândva, se vor revolta sunetele
şi se vor face la loc copaci

dar acum, aici, în silaba asta
bat nişte inimi
pe care nici nu îndrǎznesc
sǎ le descopǎr.


No comments:

Post a Comment