Thursday, March 28, 2019

hai să vă povestesc ce s-a întâmplat când am murit.


nu era nicio lumină la capătul niciunui tunel.

era viaţa mea lungă cât flăcările de întuneric ale iadului
şi la capăt erai tu.

ca atunci când îţi pierzi cheile
pentru că te afli moale în pântecul de iubire al casei tale
şi nu îţi pasă de mănunchiul de metal
până când le simţi lipsa, le cauţi degeaba
şi atunci ele îţi devin totul

te făceai tot mai mic în visul bunicii
şi eu nu ştiam
şi îmbrăţişările noastre intrau la apă în visul meu
şi eu tot nu ştiam
şi în ziua aia tu te-ai făcut mare de tot, un zmeu în muşchii mei
şi eu tot nu am înţeles
până când ţi-ai lăsat vocea tremurând pe podea în faţa mea
ca şi cum te dezbrăcai
de ruşinea de a îmi fi greşit mărimea la suflet de prea multe ori.

atunci mi-a crăpat ceva în creier
ca bibeloul de porţelan din vitrina copilăriei
şi am ştiut
că nu voi mai fi la fel de om.
mi-a devenit inima sirenă, invitându-mă
în ţinutul luxuriant al lipsei de speranţă.

nimeni altcineva nu îmi putea pronunţa noul nume
aşa că m-am dus.


No comments:

Post a Comment