Wednesday, February 20, 2019

trei ani, criza de identitate în doi şi un coşmar


împlinesc trei ani
de când am început să mor
arsă pe rugul cuvintelor tale
ca un fetus de întuneric
sacrificat
pe altarul orbitor al negării.

înainte să mă nasc,
nu îmi exista universul.
acum, împlinesc trei ani
de când depun singură
ouă de gaură neagră
pe străzi, în biserici,
sub grindină pe banca din parc
şi în adăposturile pentru cei uitaţi
chiar şi de neant.

de sunt cuvintele
săbii cu dublu tăiş,
le-aş întoarce pe ale mele
spre mine însămi. aş înghiţi
otrava trecutului pe nerăsuflate.
mi-aş scălda sufletul încântat
şi descântat, în nedreptate
şi în iubirea ta pe jumătate

- poate aşa mi-ar ieşi
înapoi
răni de viaţă pe piele
în loc de ciupercile poroase
de astăzi, de pe oase.

No comments:

Post a Comment