Wednesday, February 6, 2019

unui destul de străin


cuvintele tale ca un paratrăsnet
bolnav de scepticism
mă obligau să iubesc pe jumătate
fulgerele care mi se înfigeau
în pământ
înainte să îmi aud gândul-tunet
cum îmi ceartă plămânii că
respiră.

mă oglindeai ca suprafaţa unui lac curat
ale cărui adâncimi nu le-am pătruns
şi nu râvneam.
mă oglindeai până când mă prindeai
ca pe un Narcis muncit de copilărie,
îngropat în sine, apoi sfidai lumina
cu fiinţa ta de căldura înflorindă a primăverii
ridicând o sprânceană, mişcând uşor
un colţ de gură, formând un semn de

întrebare ca o sămânţă de speranţă
pe care mi-ai plantat-o sub sânul stâng
fără să ştii, aşa că nu ai mai venit
să îmi strângi lacrimile în stropitoarea
empatiei tale fără destinatar
şi să îmi uzi cu ele roşul din obraji.

No comments:

Post a Comment