Sunday, December 30, 2018

călătorie în timp


mă scufund într-un vis
să mă botez singură cu lumină.
îmi înlocuiesc numele de ceară albă
cu unul din mişcare şi foşnet al vântului
prin bretonul primăverii.
mă scufund într-un vis şi, când mă ridic,
îmi curg din păr nori
şi din ochi, picături de zâmbet.

se făcea că
am înlocuit trecutul cu un cadou
ce m-a surprins şi pe mine cea de acum.
am luat timpul în gură ca pe o acadea
şi l-am botezat cu lumină din lumina mea
de care uitasem cu câteva ore în urmă.
de care nu ştiusem cu câteva decenii în urmă.
pe care am găsit-o în drum unde nici nu o căutam
şi din care mi-am construit o cale.

dar, încet,
mă trezesc.

mă tem
că încă
mă numesc
singurătate
sau diana
sau zi de iarnă muşcată de soarele vitreg vârcolac
sau un fel de tu dar fără stele în ochi
sau un fel de ocean care a renunţat la valuri şi se crede una cu vulcanii din el
sau vreo poreclă inventată de cineva care nu a putut să mă
cunoască.

No comments:

Post a Comment