Wednesday, June 1, 2011

vizita

proasta de mine, ma cred fenix.

*

cenusa:

ma ingrop de vie
intr-un teanc de hartii moarte.
nu mai stiu
cine-a zis ca in inconstient
facem inchizitie si ne ardem
pe noi insine ca un foc de tabara
si nu mai vreau sa ma incarc
cu anii in care s-a gasit cineva sa exclame,
evrika! suntem constiinta pura
chiar si in zilele cand nu vrem sa ne cunoastem
nici propriul nume.

*

zbor:

tu ma vizitezi
in fiecare geamat de secunda.
ma vizitezi fara sa afli
ca esti aici, la capul meu,
ca si cum as fi bolnava de cer senin.
te apropii de mine
aici, in inima mea ca o luna plina
si ne plimbam deasupra norilor.
saptamana asta am inchiriat raiul
si nu ma pot abtine de la a asculta
vocea ta catifelandu-mi numele.

*

inconstiente
nu sunt actele ratate, lapsusurile
sau amintirile care se tes
fara de lege
intr-o poveste foarte diferita
de ceea ce s-a intamplat cu adevarat
in copilarie.

inconstienta
sunt eu:

doar stiam
ca in lumea reala
aripile de fenix
se prajesc.

printii sunt pregatiti de mici
sa lase cenusa sa li se scurga printre degete
fara sa ii atinga prea mult.

parca ma vad maine
prinsa intr-o inchisoare de hartie:
ma va prinde gravitatia
si-mi va trage de suflet
pana ma largesc, ma lungesc, imi amintesc
toate detaliile si toate argumentele
pentru care: a) tu nu m-ai vizitat
niciodata. b) fenicsii nu exista. c) pic
in gol

si doar imi invatasem lectia ...




No comments:

Post a Comment