Monday, November 12, 2018

rupturi de hârtie


m-am săturat 
de cei care vindecă pe hârtie
și în tridimensionalul lor arămiu
doar ucid fântâni, le lasă uscate 
ca pe niște cadavre de promisiuni
fără să le înlocuiască măcar
cu o sclipire în vreun colț de zâmbet
rotund. 

*

am obosit 
să îmi car vocea după mine
în formă de păduri tropicale defrișate
ca un pumn de oameni să audă
că, parcă, mi-a scos sufletul o șoaptă
cât o rană ascunsă sub armură
doar că nu o ascunsesem
și era țipăt

dar numai cerneala mea
pare suficient de albastră
să fie plânsă
drept sânge.

*

am albit 
ca un soare care nu vede nicio altă cale 
de ieșire ,
am albit de când aștept
ca celuloza pe care mi-am (des)compus-o din rapsodia inimii
să valoreze cât o fracțiune din celuloidul în care tu te-ai
oglindit.


No comments:

Post a Comment