Thursday, April 4, 2019

ieşirea


comunitatea este o rană deschisă.

m-am trezit într-o zi cu durerea
plină de pereţi pe piele şi fără nicio fereastră în ochi
precum o amantă cu care am fost prea beată să-mi amintesc
că am culcat-o la mine în piept
pentru că într-o altă zi,. demult, când nici nu m-am trezit,
oamenii care îmi atârnau de coaste mă agresau
într-un dialect infinit mai vulgar.

acum că i-am văzut ridurile lungi de răbdare
îmi curăţ puroiul din trecut. ies din rană
şi simt că sunt mai mult.
înghit aer curat pe nemestecate
în jungla întrebărilor, dacă
se va întâmpla ca data trecută?
trag în nări iubire din propria inimă
ca şi cum nu aş avea plămâni, ca şi cum nu ar conta
cultura asta ca o cetate construită din cranii ca al meu
pe care o părăsesc cu paşi puţin mai repezi
decât aş fi crezut în luna de miere a corpului meu.

No comments:

Post a Comment