Sunday, April 21, 2019

golul


fructul iubirii noastre
este golul
pe care l-ai născut în mine.
a cărui ființă de nimic
și respirație de durere
și formă de oglindă
nu le cunoscusem înainte
nici măcar din vedere.

mi-ai curtat ochii
înăuntrul cărora înfloreau cireși
în plină iarnă, între lacrimile înghețate
de mirare.
mi-ai îmbrățișat îndoielile
cu un cuvânt.
îți visam atingerea și eram fericită atunci. 
apoi ai intrat în mine
întâi încet, 
ca un adolescent care se avântă în mare pentru prima oară.
mai târziu, ai început să alergi, să te izbești de pereții 
războaielor pierdute din mine.
m-ai vrăjit cu rima de la capătul unui mulțumesc. 

până când ai crescut
și-ai înțeles  pe jumătate și încă puțin
ce este ficțiunea
și-ai vrut să te eliberezi din plasa de fluturi
lovindu-mă în stomac cu un pumn de adevăr
care îmi rămăsese mic.

m-ai amenințat cu pistolul de apă
pe care ți-l așezasem topit la picioare
pentru că, altfel, durerea ta mi-ar explodat în cutia toracică
și s-ar fi sfârșit lumea ...

ai clocit oul meu de chin
din care a ieșit golul, 
carne din carnea mea
făcută fâșii de prea multă căutare
a vrăjitorului din tine
care murise de îndată ce ți-ai aruncat 
jobenul.  


No comments:

Post a Comment