Tuesday, May 31, 2016

înalta trădare

cândva demult
aveam verdele hotărât al frunzelor în plămâni
cândva demult
tu îmi erai soare şi conştiinţa mi-a aţipit
şi-am uitat ce-i ăla timp
cândva demult

de atunci
m-ai fiert la foc mic în iubire prea mare
până mi-au apărut vânătăi de zâmbet
pe genunchii în care stăteam fără să-mi dau seama
şi de atunci
numele tău pe buzele mele
are gust de sfârşit şi de pământ şi de nimic

dar parcă n-aş pleca încă de-aici
pentru că îmi miroase a ploaie inima
şi mi-e poftă de curcubeu
dar nu de orice curcubeu
mi-e poftă şi mi-e viaţă numai de curcubeul
care se ghiceşte între frunzele arămii
cu care umbra ta mi-a acoperit inima

cândva demult
aveam verdele hotrât al frunzelor în plămâni
şi foşnea cu vocea ta
dar acum sunt doar vânătăi de zâmbet în moalele capului
şi muşcături turbate din miezul de ceaţă al stomacului
şi eu nu vreau să plec vreodată de-aici
pentru că îmi miroase a ploaie
şi mirosul de ploaie este cel mai curcubeu cadou pe care îl voi primi
şi eu aş prefera să mor aici
între braţele tale arămii ca nişte frunze strânse peste sufletul meu
care a uitat că înainte de tine el era curcubeu

No comments:

Post a Comment