Friday, April 8, 2011

lipsita de radacini

sunt tufa de trandafiri
pe care o pisica
o rostogoleste ca pe un ghem de ata;

imi rasucesc si desir visele
si aproape nu ma intreb
daca tu stii
ca prin somn vorbesc
despre tine

si desi iarba pe care stau
se lasa moale sub frunzele mele,
eu invit labuta sa ma impinga
iar si iar,
imi ascund spinii, ii pastrez
pentru zilele cand ma izgonesti din rai.

iar si iar,
imi las petalele sa cada.

daca tu nu vei mai vrea sa te joci,
mi-am cumparat suflet elastic
oricum
asa ca poate vantul sau vreo albina
ma va gasi.

an dupa an, ma las prada
aceleiasi povesti

deci cine ma opreste sa-ti zambesc
si sa dansez cu tine printre flacari
in timp ce lumea, iar si iar,
mi se preface-n cenusa?

nu e vina ta ca eu sunt
lipsita de radacini.






No comments:

Post a Comment