Sunday, October 28, 2018

între atașament și autenticitate (nu se pune semnul întrebării)


am făcut-o. am scos din mine
un ou de durere, mare cât negarea struțului.
am a-morțit înainte de vreme
și așa am inventat toamna
cu circul ei de culori vii care se aștern
în formă de frunze, să nu mai vezi moartea.

am făcut-o. am stors esența ta în cupa măruntaielor mele
și nu știu dacă zeama pe care am înghițit-o ca pe ultima speranță
este otrăvitoare, dar știu că este mai limpede
decât singurătatea amară care nu se îneacă 
nici într-un ocean de amețeală. 

te-am presat ca pe un pește pe uscat
în amigdala mea alunecoasă, un everest al luminițelor
de la capătul tunelelor unde știi că nu te mai așteaptă
nicio iubire - nici măcar cea de sine. 
mi te-am presat să nu-mi mai ieși dintre coaste
pentru că mi-am donat inima unei cauze nobile -
salvarea speciilor pe cale de dispariție
de la conștientizare și inutilitate. 

pentru că sângele care încă îmi curge în vene
curge în ritmul dorului. nicidecum nu vorbește
rațional și rece de viu, limbajul modern al conectării cu sine
undeva fără niciun tu 
doar pentru că a contat prea mult al său
inconsolabil nu.

No comments:

Post a Comment