Friday, November 10, 2017

vreau să-mi ştii iubirea de frică.



vreau să-mi ştii iubirea de frică -
a zdrobit în clasament
coloana infinitului ca pe un licurici.
iubirea mea pentru tine
a aterizat pe soare şi nu s-a lăsat alungată
de cearta pe viaţă şi pe moarte cu focul.

vreau să-mi ştii iubirea de frică -
precum o fantomă, te va urma
pe cotloanele lungi ale pierderii, chiar când te prefaci
în zmeu invincibil şi o ignori.
te va ţine de mână când aerul ţi se înnoadă în gât.
îţi va spune poveşti de trezit adulţii,
d-alea de ţi se face părul măciucă-n cap: cu lumină,
finaluri sănătoase şi răni care se iau cu săpun
de pe pielea uimită a trecutului
când le împarţi la doi şi vezi că era un mit că "dă cu rest".

vreau să-mi ştii iubirea pe de rost -
particula dumnezeu
care ţi se plimbă încăpăţânată prin vene
încălcând legile fizicii,                                        
înflorind în noi universuri
pe solul fertil al inimii tale
când te aştepţi mai puţin -

No comments:

Post a Comment