Thursday, July 21, 2016

rainbowness


vorbim despre ţările calde.

eu sunt o culoare şi tu
eşti o nuanţă diferit, dar
te strecori între liniile conturului meu
ca o coţofană care pretinde
că îi sunt ochii de aur
şi vede în mine viaţă
care n-ar exista fără ea.

tu eşti cuţitul
şi eu untul.
mă văd prizonieră
în forma pe care mi-o dai,
deşi iubeam ploaia
cum se îndrăgosteşte de gâtul meu
până la topire
ca un sărut al curcubeului
înfăşurat în jurul coardelor tale vocale
când mă mângâi cu un cuvânt greu de rostit
şi eu te îmbrăţişez cu o tăcere greu de tăcut.

nu vrem să plecăm.
eu, pentru că am învăţat să mă îndoiesc de aer,
să nu mai cred că m-ar purta mândru
spre un loc mai bun decât braţele tale.
tu, pentru că mi-ai învăţat fiecare piatră
din drumul de ţară care sunt, şi ştii că duc acasă,
şi ştii că fără mine nu ai fi învăţat
să zbori plin. să zbori şchiop.
nu ai fi aflat că ai aripi
dacă nu eram eu să urlu de dorul tău
până când mi s-a rupt inima şi din miezul ei de foc reciclat
au ieşit muguri de aripi ca ale tale.

nu vrem să plecăm.
aici plouă. aici ne punem culorile împreună
într-un cântec pe acoperişul mamă.
aici suntem noi înainte de eu.
dar printre cuvintele umede,
aici eşti tu înainte de noi.

te iubesc şi mă iubeşti
în picături de ploaie
spintecate, din care se naşte
Speranţa,
dar vorbim despre ţările calde.
acolo unde doare să fim noi
pentru că acolo eşti prea tu
şi rămân prea puţine fâşii de curcubeu
în care să mai fiu eu. 

No comments:

Post a Comment