Sunday, May 8, 2011

cu ochii inchisi

pun halou din matasea lunii pe cap,
imi trag manecile aurorei boreale pe brate
si port sufletul tau ca hanorac.
asa nu ma mai ploua. asa raman curata.
nu ma mai ating timbrele patate de amprente.
stiu cine sunt
si ma legan intre mine si lume
cu ochii inchisi.

tu ma prinzi de fiecare data.
stiu ca ma prinzi.
imi deschei norii si ma dezbrac de rai
iar tu ramai cu mine, ramai cu mine
desi nu crezi in adam si eva.
nu sunt singura femeie de pe pamant.
nici macar nu sunt femeia ta
si nici macar nu ma tii drept umbrela
sa-ti daruiersc umbra intr-o zi prea insorita.

acum pot sa fiu.

pur si simplu.
cu tine
imi iert infrarosul si am incredere in ultraviolet.
ma deschid ca floarea soarelui
care s-a imprietenit cu razele tale.
m-am salbaticit anul asta: mi-am adus aminte
cine sunt.

las sa imi alunece tot cerul de pe umeri in mare.
ma cuibaresc in marsupiul prezentului
si cantecul tau de leagan imi tot suna in urechile scoica.

eu stiu ca tu stii si tu stii ca eu stiu
ca esti aici si ma prinzi.
imi dau drumul cu ochii inchisi
si nu mai uit ca suntem nascuti
in lumina.




No comments:

Post a Comment