Friday, February 11, 2011

obsesiv

mama mi-a spus
sa nu imi imprim
pulsul nimanui
atat de adanc in inima

incat sa-i aud ecoul
si prin somn, si cand fierbe cafeaua de dimineata,
si cand visez urat cu ochii deschisi, si cand stau de vorba
cu altcineva.

*

eu sunt
ceva care s-a rupt din soare
cand luna i-a soptit o eclipsa
prea raspicat:

imi masor pasii dupa urmele tale.
imi aleg propozitii potrivite
in care sa incapa cuvintele tale.
numele tau mi-a adoptat papilele gustative
si nici macar nu am curaj
sa te iubesc.

eu sunt umbra soarelui
si primul fir de par alb al lui peter pan -
dar numai cand cred
ca tu ai fi de acord.

*

da, tin minte avertismentele
si schiopatez, imi pun piedici
in drumul meu spre
caldura
prea mare pentru cea care mi-a aratat
cum sa-mi fie frig
si sa-mi construiesc in continuare oameni de zapada in suflet.

da, tin minte ca am ales
sa fiu doamna
mai tanara decat anii
care nu renunta niciodata

si, ca un compromis, promit
sa nu fiu fericita
cand imi gasesc un semineu primitor
la vreme de iarna.





No comments:

Post a Comment