Sunday, February 20, 2011

locul sigur

te poti ascunde
in pieptul meu

unde pasii tai
nu sunt prea grei
pentru gradina

asa ca urmele
pe care le lasi
raman netede
si curate

ca pagina
unde poti scrie
o noua poveste

*

te poti cuibari
aici, intre atomii inimii mele,
sa-ti amintesti
ca te-ai nascut in lumina,

ca intreaga ta fiinta
a fost, este si va fi
aurora boreala.

*

hai, intinde-te
pe sufletul meu elastic
si ia cat vrei
caci intotdeauna va mai ramane
pentru data viitoare.

vino cu mine
aici unde salciile plangatoare sunt regine
si tu dansezi cu vantul
pe ritmul refuzului de a cadea la pamant.

tu plangi sonate in loc de lacrimi.

*

aici, poti sta in tacere
la sanul raului
iar muntii iti vegheaza
fiecare bataie a inimii

si esti binevenita oricand, oricand
intre bratele mele
facute dintr-o mana de pamant fertil
si-o tona de visare.

*

da-mi voie sa te conduc
in lumea asta
unde toate cuvintele sunt potrivite
si iubirea intotdeauna

se asorteaza cu ochii tai.




No comments:

Post a Comment