Thursday, December 17, 2020

curent

mă învăluie
anul ăsta, doliul
este un copil răbdător
și eu, foaie într-o carte de colorat
sub cariocile lui.
foșnește fiecare moleculă din mine
în nuanțe spălăcite.

între paranteze
tot să pun
încerc
să mă dăruiesc între paranteze
ca un cadou frumos împachetat
cu fundă
între paranteze mă pun
pe mine

ca să respir.

i-am pus etichetă.
am folosit hârtie autocolantă, lucioasă
și cuvinte de specialitate
și referințe bibliografice minuțios redactate

ca să uit că în inima mea
s-au deschis ferestrele
cu o bufnitură
aproape plictisită
și vântul mă mângâie
răcoros pe sub piele
în sus pe șira spinării.
să nu mă uit
că în măruntaiele mele, dali pictează
o viață de om
și mi se topește pulsul între iluzii
pentru că legile naturii umane
nu permit ceea ce am văzut aici.

No comments:

Post a Comment