Tuesday, December 31, 2019

pasul


zăcând în urma pumnului de foc al patului
şi fiind iubită în pântecul de turcoaz al mării,
oh, doar să plutesc
între două respiraţii ale durerii
ca o urticarie pe faţă, în gât
şi mai adânc, unde nu vede nimeni!
să îmi amintească o firimitură de cuvânt
ceea ce ar fi fost de necrezut, dar a fost spus
când eram un stol de păsări rupte, migrând toamna spre ţările reci.
statui cu ochi de poet sau oameni cu picioare rădăcini.

dacă aş putea păstra
un singur lucru
între buze, ca o rugăciune,
ar fi acest pas.

toate limbile în care mi-am zis să mă întorc din drum
şi inspiraţia primită direct în miez,
cheia sol întoarsă în uşa sufletului meu,
decizia să merg înainte
chiar dacă nu ştiam la cine ajung. şi cine voi fi când ajung.
felul cum îmi tremurau ochii şi îmi plângeau mâinile
când m-a întrebat ce s-a întâmplat
şi vocea rezistentă ca pânza de păianjen
când am insistat să răspund.


No comments:

Post a Comment