Saturday, August 31, 2019

inspiraţie


parcă te naşti direct din durere,
nu din femeia pe care o doare.

cu dinţii tăi de lapte
şi cuvintele tale stâlcite
tu tai mai adânc decât cuţitul.
intri în mine mai adânc decât fundul oceanului.
mă botezi cu sânge din sângele tău
până mă dizolv în tine
şi când îmi dau seama că am uitat cine sunt - iată poezia!

când nu urli.
când colorezi luna cu carioca albastră
şi îmi zâmbeşti cu subînţeles.
când îmi primeşti furia-sugar făcând nani
şi o priveşti ca pe un cadou.
când îţi erupe răbdarea pe faţă
în riduri pe care nu le-ai ascunde
nici dacă s-ar sfârşi lumea.
tu mă umfli ca pe un balon de iubire.
îmi desfaci nodurile
şi eu mă metamorfozez într-o cameră largă şi moale
înăuntrul meu. acolo,
dacă nu stau atentă, cu mărunţişul
murdar de vorbe de duh pregătit în mână -
iată arta tăcerii!

inspiraţie, eşti
ceea ce nu se vede. dedesubtul cărnii.
dincolo de ochiul care plânge
ori de inelele de sub el, suveniruri din zâmbet.
tu mişti în mine.
palmele care aplaudă nu te cunosc.
coardele vocale străine, care te neagă,
nici nu te bănuiesc.

No comments:

Post a Comment