Saturday, August 24, 2019

ghicitoare într-o sticlă pe mare


aud greierii
cum tac.

deja le pun nume.
le cânt de leagăn
ploi care încă nu
au atins pământul.

*

hainele mele, neşifonate,
sună a zăpadă abia ninsă
călcată de fulgi.

le mângâie aerul.

creierul meu foloseşte aerul
ca pretext, context de iubire.
ecoul e dulce în mine. ecoul
-iubire.

*

alteori, viaţa sună a
ploşniţă de câmp.
pierdută între treizeci
de zig-zaguri
de zgomot
de dragul şi de urâtul zgomotului

atunci mă arunc
în miezul bâzâitului.
mă confund
cu apocalipsa cât o afină.
am aripi. rătăcesc

în dinţii altora.
între cuvintele altora.

o pată pe un zid alb, în devenire -
şi pentru ce?

nimeni nu mai înţelege
măruntaiele întrebării
cu care mă confund.
cineva spune, totuşi,
nu există răspuns.


No comments:

Post a Comment