Friday, June 22, 2018

străinul dintre buzele tale


ai pus între tine și mine un nebun
din abanos de trecut
și eu nu te pot vedea din turnul
în care m-au închis demult
și încă nu am cheia.

îți dansează buzele
pe ritmuri sado-masochiste
ținând suspendat în aburul lor moale
un străin mie - ființă de tenebre
și mătăsuri țesute din moarte atât de fină
încât oamenilor de rând le pare eleganță.

ai tras între mine și tine diagonală
lungă cât durerea ta
și ești prea pătrate de alb și negru
în conturul meu.
țipi negru peste culorile așternute cu grijă
ca patul făcut seara pentru un copil drag.

țipi din rărunchii lui dumnezeu.
încerci să îmi trântești ușa cerului în suflet
când dansez în ploaie lent, fără destinație,
liberă ca o lebădă care își știe cântecul pe de rost,
dar mai are de exersat liniștile ...

căci liniștea mea, deși naște pui vii de iubire,
încă nu se poate îndoi pe orice
segment de extremă dreaptă.
se respinge din obișnuință corpul străin
care dintre buzele tale aspre, mi se insinuează în carne.

No comments:

Post a Comment