Sunday, April 15, 2018

curgere dragă:


din fântâna uitată
îmi urci în inimă. 

deschizi larg ferestrele eului
să poată intra păsările călătoare
care s-au ghidat după soare
și au ajuns, ostenite de schimbarea
de fus orar și de zare,
din alte inimi.

din inimi cu miros de cutie, 
învăț valoarea vieții
cu sertare.

în inimi eliberate-n cântec, 
îmi recunosc pașii pe care
aproape-i lăsasem orfani de sens.

inimile încăpătoare 
găsesc loc într-a mea.

uite-așa, din verdele 
pe care l-am știut eu dărui, 
mă multicolorez cu relații
și texturi sclipitoare.

încep să curgă din mine
piei necunoscute până astăzi
și se lipesc întregi de răni străine
ce poartă aceeași formă de durere
iar, din aceste răni acum-convalescente,
îmi extrag și eu sevă de vindecare.

curgere dragă,
confundă-te cu mine în continuare
într-același stil al tău ondulat de mare
dar mereu născut din izvorul propriu
din care cuiva îi poate potoli setea
fiecare.


No comments:

Post a Comment