Saturday, December 1, 2012

maturizare


i.

curg prin timp
ca vinul vechi,
dintr-o sticlǎ în alta.
nu mǎ plâng
cǎ mi-au rǎmas mici visele.
cel puţin astǎzi
îmi gust existenţa
de strugure
care a tremurat în viţa de vie
şi a trecut prin fermentaţie
şi acum îşi dǎ voie sǎ fie
în continuare. sǎ fie altcineva.
cineva care poate îmblânzi anii.

eu spun o poveste
prin curgerea mea

şi niciun dop
nu mǎ mai poate
amuţi.



ii.

m-am cristalizat în timp.
unde sunt mai imperfectǎ,
mai spartǎ -

acolo strǎlucesc cel mai tare.

*

strǎlucesc
şi nu mǎ aud cum joc lumina pe degete
şi nu înţeleg când luna se domesticeşte
şi urlǎ la mine ca un lup
flǎmând.



iii.

m-am nǎscut
prin poveste,
ca cernerneala.
exist
într-adevǎr
cu aroma mea şi spǎrturile mele
şi poezia mea şi cu lumina
şi nu mai am nevoie sǎ
povestesc.

povestea respirǎ
prin mine.



No comments:

Post a Comment