Friday, March 4, 2011

creste viata in mine

am fost la ghicitoarea in tarot
si mi-a spus, creste viata in mine.
o lumina care imi rasare in piept
si nu-mi da pace, un ritm obsesiv
care mi se strecoara pe sub piele
si-mi curge neintrerupt printre moleculele
oaselor.

am aruncat o firimitura de privire porumbeilor
si am crezut pentru o clipa
ca sunt ingeri, am crezut intr-o lume
facuta din pene si miros de ghiocel abia-nascut.

m-am aruncat in bratele gandului de tine
ca o nebuna ce sunt
si nici macar nu mai vreau
sa te salvez

fiindca am fost in pelerinaj
in miezul inimii mele, acolo unde mi se face rau,
acolo unde nu ar fi trebuit sa exist
si totusi respir, respir, respir
incapatanata
si imi fredonez ca un refren

ca merita sa stau in fata ta ca proasta
si sa-mi descos firul mortii
atata timp cat eu ma vad cu adevarat
in ochii tai de fata morgana
si stiu, stiu fara nicio indoiala:

creste viata in mine
cu gust de zeu si textura de fericire.




No comments:

Post a Comment