Friday, September 11, 2020

cerc vicios, alungit

 

iubirea mea în valuri liniştite

curge printre insulele tale

sufletul livezii în cascade

 

muşchii mei îşi amintesc

camera încăpătoare

a unei seri târzii în care

nu trebuie să impresionez

pe nimeni

 

până dimineaţă stăm

îmbrăţişaţi dinăuntru

ne prinde în razele tentacule

soarele portocaliu de efort

când răsare

 

dar la lumina lui înţeleaptă

cu părul alb şi începutul la orizont

iubirea asta arată altfel

 

un puzzle ieftin

în culori ţipătoare

şi cu piese lipsă

 

imitaţie după tabloul

care mi s-a născut în inimă

într-o zi de septembrie

când nu eram singură

 

dar pe care nu l-am dăruit lumii

niciodată

 

iubirea mea în valuri liniştite

alunecă printre insulele tale

sufletul meu de livădar ameţit

învins de asfalt

No comments:

Post a Comment