Wednesday, July 15, 2020

iubirile noastre


iubirile noastre ne consumă
ne înfig linguri mari din lemn de asfinţit
în carne şi ne decupează energia din inimă
o duc la gurile lor de fum
lacome
încetinesc totuşi
ne savurează impasul
şi paşii târşâiţi înapoi
precum copilul spre fusta mamei
care n-a fost
ele ne cunosc dinăuntru şi ştiu că ne vor avea
până la ultima moleculă
cândva
până atunci nu-i grabă

sunt iubirile noastre
ale noastre
ceva ce ne aparţine după ce s-au dus toţi şi toate
le ţin în palmă ca pe nişte fulgi de zăpadă
ce nu se topesc niciodată
de ce doar ele nu se topesc pe pielea noastră niciodată?
ne cuibărim în ele melci cu casa-n spate
n-a plouat dinainte să ne naştem
ce vină avem?

lumea
un uter întors pe dos
cuvintele spuse târziu ne reproşează prin fereastra fiecărei silabe
nu-i romantic să te pierzi pe tine însuţi în non-eu
trebuia să ştii fără să fi învăţat
să ţi se ţeasă sinapsele fără să le-ntoarcă nimeni cu acul
în busola defectă din fabricaţie
mania magneţilor
în gâtlejul meu
şi în afară sudoarea
iubirile noastre, draga mea, înseamnă tot universul
ne înseamnă pe noi
cu tot ce am fost
înainte să le întâlnim
oază într-un deşert emoţional mai întins decât pământul întreg
sau aşa am crezut

oare ce creştea în noi
înainte să le iubim?

No comments:

Post a Comment