Friday, January 26, 2018

unui impostor care mi-a arătat cine sunt

tu, vindecător prin chinină,
alungi toate relele
şi tot ce este uman
prin puterea de convingere
a cristalelor de gheaţă
care îţi sunt ochi, ferestre
prin care se văd doar ziduri.

tu îmi arăţi ce înseamnă
să nu fii şi să continui totuşi să trăieşti.
să nu iubeşti şi să continui totuşi
să îţi întinzi mâinile ca nişte miriapode
către oamenii care suferă şi totuşi sunt.

din greaţa mea curgi
ca un râu izvorându-mi din stomacul noros
unde, pentru un moment, m-am confundat
cu tine.
încet, încep să văd
în ochii mei, sclipirea de foc
la care te poţi adăposti
şi îţi poţi aminti propriul nume
şi încep să mă observ şi pe mine,
labirint de flăcări ce te conduce
spre căldura interioară
pierdută demult sub straturi de chinină
şi întuneric orfan de propria lumină.


No comments:

Post a Comment