Friday, January 26, 2018

clasorul

viaţa mea este un clasor
în care păstrez câte un eufemism
pentru fiecare călătorie a focului vital
din inima ta într-a mea sau
dinspre inima mea înspre a ta,
trecând graniţe de lemn imaginar
ce îmi păreau de nereconstruit.

în poziţie drepţi, ţin clasorul la piept
şi îl apăr cu inima goală, expusă
la crivăţ şi averse de ninsoare.
aseară am lăsat focul sfâşiat, flăcări-
flăcări făcute ferfeniţă de fum
întinzându-se spre roşu, pe pragul inimii tale.

în poziţie de stâlp încordându-se din toate pietrele,
încremenit în clipa asta de fugă din sine şi din lume
agăţându-se cu un fir electric de cer -
îmi apăr timbrele de orice amprentă
a vreunui bun samaritean sau
a impulsului imprudent de a merge mai departe,
nu cumva să îşi piardă valoarea
vreuna din călătoriile trecute
în acel continent cald
de unde am fost exilată
pentru incendiere -


No comments:

Post a Comment