Friday, October 21, 2016

stockholm



rămân
ca un vierme sub pleoapele putrezite
ale nopţii cu tine
pentru că încă mai ai din când în când
cicatrici de soare pe piele
şi nu ştiu dacă mai am timp
să găsesc ceva mai luminos
la care să-mi fac fotosinteza
decât inima ta -

inima ta
ce ocupă prea mult spaţiu
în aerul pe care îl respir
prin nările sufocării
te inspir
lacomă de iubire, vai, cât întuneric!
îmi uzez dinţii ca pe nişte sculptori
constructori de piramide
care îşi trăiesc viaţa să te dezbrace de cer
până se văd zeii cu ochiul liber
dar nu în viaţa asta
şi poate tot raiul
a fost doar o mitologie
creată, folosită, acum doar hieroglifele de ea.
acum doar uitarea de mine.

m-am uitat
în tine
şi zărind atâta umbră
te-am confundat
cu o oglindă
ca să cred că este un privilegiu nebănuit
să rămân în corpul tău bântuit

- da, încă îmi pot face fotosinteza
mică, dar esenţială
la razele sorilor
cicatrici de bunătate
ce-ţi ies din când în când pe piele.


No comments:

Post a Comment