Saturday, March 21, 2015

alertă


atenţie: prăpastie
în forma unei cutii de bomboane,
a unor mâini care se ating,
a unui cuvânt mai puternic decât
vocea crăpată de frig
şi decât inima degerată de
data trecută.

capul mi-e saturn, ameţit între bucăţi de nimic
şi amintiri de ceva. sufletul mi-e un ritm
uitat. stricat de ecou. tăiat pe partea moale
ca un stomac de femeie din care au fost extirpaţi
toţi fluturii şi li s-au smuls aripile
şi au fost îndoctrinaţi în cultul religios al
gravitaţiei.

atenţie: pericol de moarte
dacă pasul meu şi pasul tău se asortează
prea la milimetru, prea la forma unghiilor,
prea la culoarea tremurului din degetele mari.
simt cum cad în sus şi nu văd marginile cerului.
îmi sparg capul în viitorul tău
brusc
cu contur şi prea aromat.

m-am accidentat de prea multe ori
şi promit să fie ultima dată
când scriu secolul înainte de zi şi lună şi an şi stele moarte.
azi îmi smulg săgeata din inimă şi sacrific pământul cu ea
şi nu mă uit că, din venele învinse ale mamei terra,
nu curge nimic altceva
decât sângele meu.



Colaj foto: Raluca Dinescu

No comments:

Post a Comment