Saturday, December 27, 2014

ce spui după la revedere

un zbieret penetrează peretele gros al distanţei.
al tău sau al meu, nu mai ştiu. prin spuma anilor
a fermentat în inima mea şi a devenit
irelevant.
o monedă ieşită din uz. un zmeu într-o zi rămasă fără picătură de vânt.
tradiţie rămasă orfană de sens. inima ta ca un sac fără fund
în pieptul meu găurit, mileu învechit. o rază de lună
spintecă pântecul întunericului - speranţa mea
şi-a încheiat în sfârşit hibernarea de o sută de ani
cu o secundă prea târziu, doar ca să nască
un pui de regret. o căprioară de somn.
vis colorat în afara conturului tău şi al timpului meu, iac-aşa
azi îmi amintesc visul nostru alb-negru
dureros de clar,
dar,
păstor îndrumat de oi,
nu am mai lăsat loc de niciun punct
gri
pe pânza lui "noi".

No comments:

Post a Comment