Thursday, June 22, 2017

Zâmbetul

(lung, cât o clipă
în care chiar
suntem)



am cules - fără să ştiu! -
steaua căzătoare
care credea doar în lumină.

ea mi-a amintit
cum se răsare.

mi-a ghidat razele
şi mi-a dat re-naştere
din privirea-i blândă
reflectând doar strălucire.



când în atmosfera ei fulgera
şi eu tunam, ca un ecou,

ne-am îmbrăţişat -

viitorul meu şi trecutul său
s-au împletit, vindecând
chiar şi ce nu trebuia vindecat.


ne-am izbit istoriile şi umbrele
una de alta
şi ne-am trezit cântând
imnul morţii
în armonie, cu pathos,
aşa cum numai doi muguri de iubire
pot cânta împreună -

indiferent ce nume le dau
dicţionarele monolingve,
limitate la sunetele pe care
o mână de oameni
le-au ştiut scrie.



m-a înmugurit - fără să ştie! -
soarele care nu mi-a înţeles verdele, dar

aşa suntem noi:

el, plin de strălucire.
eu, pictoriţă de viaţă şi freamăt .


No comments:

Post a Comment